Welkom bij Jetset Events!
Jetset Events en STERCK. bundelden hun krachten voor het netwerck-event op 19 februari en vierden tevens het 50-jarig jubileum van Care in Café Local. De setting van onze eigen locatie Café Local bood een ideale sfeer waar gasten in een relaxte omgeving konden netwerken.
Na een verwelkomend glaasje bubbels volgde een boeiende presentatie over het gloednieuwe STERCK.-magazine, dat gedurende de avond ook aan de aanwezigen werd uitgereikt. Vervolgens ging het netwerken van start! De 150 genodigden werden intussen getrakteerd op heerlijke gerechtjes en afgesloten werd met een indrukwekkende taart.
Een memorabele avond die nog lang zal nazinderen!
Ons personeelsfeest was een echt succes, professionele begeleiding. Tot in de puntjes verzorgd. Ik ben fan.Nathalie Smagge, Aquafin – Marketing Manager
Wij hebben het geluk om samen met Jetset Events al enkele events samen te kunnen doen! Een super leuk team met stuk voor stuk bekwame mensen, ongelofelijke originele ideeën en realisaties waar de mensen maanden later nog over praten. Wij twijfelen geen seconde om onze partner in te schakelen als we een event organiseren. Leen Goosens, Honda Europe – Event & Sales coördinator
Jetset Events heeft een zeer sterk team, dat werkt als een hechte vriendengroep en een geoliede machine. Iedereen is supervriendelijk, van de event coördinator tot de chef kok, barmedewerkers,… Je voelt dat iedereen er met plezier aan het werken is en dat is bevorderlijk voor de sfeer op zo een event.Cathérine Perard, Vulpia – HR Project Manager
Vanaf het eerste contact voel je dat er mee nagedacht wordt over uw project en tot op de laatste minuut wordt elk detail verzorgd met de nodige flexibiliteit. Onze 400 medewerkers waren van de eerste tot de laatste laaiend enthousiast!Sonja Gilissen, Startpeople BV – Marketing Officer
Fantastisch, meedenkend en creatief team! Uitmuntende service en bediening. Voor zowel ons personeelsfeest als walking dinner geven wij een topscore!Anita Wendrickx, MSC Belgium NV – Marketing supervisor – Management assistant
Een ongedwongen sfeer, super team, piekfijne bediening… Ons event werd door Jimmy en zijn team tot in de kleinste details uitgewerkt. Een team dat met kennis van zaken er een geslaagd event van maakt. Niets is teveel voor henBritt Van Mechelen, BNP Paribas Fortis – Regional Event & Communication Manager