Welkom bij Jetset Events!
Op 23 november rolden we voor Accent de rode loper uit op onze vaste B2B eventlocatie in Merksplas. De Kapel is een unieke parel in neo-romantische bouwstijl met stalen bogen, prachtige lichtstraat en koloniale achtergrond. Kortom: een uniek decor voor je bedrijfsevent.
De 110 genodigden werden van begin tot einde culinair verwend. Onze huiscateraar Comesta had een Thanksgiving menu op maat samengesteld met o.a. artisanale patés met confituren, chutneys, toasts en een heerlijke pumpkin spice punch bij de verwelkoming. Tijdens het diner werden er tal van sharing gerechtjes op tafel getoverd zodat iedereen naar hartenlust kon proeven van het uitgebreide menu met overheerlijke seizoensgebonden ingrediënten.
Tijd om wat calorietjes te verbranden. Al snel werden de stoelen aan de kant geschoven en kon het feest losbarsten.
Lekker eten in een unieke omkadering én een spetterende party! Een geslaagde combi voor een gezellig avondje uit onder collega’s.
Goed nieuws voor dames met naaldhakken: de private parking is vlakbij.
Ons personeelsfeest was een echt succes, professionele begeleiding. Tot in de puntjes verzorgd. Ik ben fan.Nathalie Smagge, Aquafin – Marketing Manager
Wij hebben het geluk om samen met Jetset Events al enkele events samen te kunnen doen! Een super leuk team met stuk voor stuk bekwame mensen, ongelofelijke originele ideeën en realisaties waar de mensen maanden later nog over praten. Wij twijfelen geen seconde om onze partner in te schakelen als we een event organiseren. Leen Goosens, Honda Europe – Event & Sales coördinator
Jetset Events heeft een zeer sterk team, dat werkt als een hechte vriendengroep en een geoliede machine. Iedereen is supervriendelijk, van de event coördinator tot de chef kok, barmedewerkers,… Je voelt dat iedereen er met plezier aan het werken is en dat is bevorderlijk voor de sfeer op zo een event.Cathérine Perard, Vulpia – HR Project Manager
Vanaf het eerste contact voel je dat er mee nagedacht wordt over uw project en tot op de laatste minuut wordt elk detail verzorgd met de nodige flexibiliteit. Onze 400 medewerkers waren van de eerste tot de laatste laaiend enthousiast!Sonja Gilissen, Startpeople BV – Marketing Officer
Fantastisch, meedenkend en creatief team! Uitmuntende service en bediening. Voor zowel ons personeelsfeest als walking dinner geven wij een topscore!Anita Wendrickx, MSC Belgium NV – Marketing supervisor – Management assistant
Een ongedwongen sfeer, super team, piekfijne bediening… Ons event werd door Jimmy en zijn team tot in de kleinste details uitgewerkt. Een team dat met kennis van zaken er een geslaagd event van maakt. Niets is teveel voor henBritt Van Mechelen, BNP Paribas Fortis – Regional Event & Communication Manager